Δεν περίμεναν το ΣτΕ: «Πρεμιέρα» έκανε το ΠΑΣΟΚ tv
Στον διαδικτυακό «αέρα» βρίσκεται από την Τρίτη, το ΠΑΣΟΚ TV, εκπέμποντας το δικό του τηλεοπτικό σήμα.
Η «πρεμιέρα» έγινε την Τρίτη και στόχος των εμπνευστών του είναι να εκπέμπει καθημερινά για περίπου τρεις ώρες. Το διαδικτυακό κανάλι πήρε το όνομα GreenLeft WebTv και εκπέμπει από το υπόγειο της Χαριλάου Τρικούπη.
Στην πρώτη εκπομπή εμφανίστηκαν παρουσιάζοντας τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ αλλά και τους στόχους του web tv, το στέλεχος του κόμματος Λάμπρος Παλάντζας και η αναπληρώτρια εκπρόσωπος τύπου Νάντια Γιαννακοπούλου.
Από το Web TV θα περάσουν όλα τα στελέχη του κινήματος ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη νέα γενιά αλλά και στελέχη του ΠΑΣΟΚ από την περιφέρεια.
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ