Μητσοτάκης: Η «Νομιμότητα Παντού» είναι για εμάς μία διαρκής δέσμευση
«Πράξη στην καθημερινότητα» γίνεται «παρά τις δυσκολίες» το σύνθημα της κυβέρνησης «Νομιμότητα Παντού», τονίζει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σημειώνοντας πως η «μάχη με την παραβατικότητα και την ατιμωρησία είναι συνεχής».
Στη μάχη αυτή αναφέρεται αναλυτικά σε ανάρτησή του, φέρνοντας ως παράδειγμα την εξάρθρωση ενός δικτύου απάτης με εκατοντάδες «αχυρανθρώπους», που υπεξαιρούσαν 43 εκατομμύρια ευρώ από το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία.
«Χρήματα που κανονικά θα μπορούσαν να δοθούν για καλύτερα νοσοκομεία και σχολεία αντί να καταλήξουν στις τσέπες συμμοριών» αναφέρει ο πρωθυπουργός.
Παράλληλα σημειώνει πως «οι φορολογικές αρχές έχουν θέσει στο μικροσκόπιο δεκάδες περιπτώσεις σοβαρής φοροδιαφυγής και λαθρεμπορίου. Με κυκλώματα που δρουν με θρασύτητα στην αγορά». «Δυστυχώς, όμως, μερικές φορές ακόμη και σε επίορκους θύλακες που ακόμη διατηρούνται στο «βαθύ κράτος» συμπληρώνει.
Αβραμόπουλος για ένταλμα: «Θα κινηθώ θεσμικά, πολιτικά και νομικά» - Γαλάζιος «πονοκέφαλος»
07:27
Περίπου 1.150 πλοία παραμένουν αποκλεισμένα στον Περσικό Κόλπο
07:24
Η «σκιώδης κυβέρνηση» του Αλέξη Τσίπρα: Γυναίκες, μη επαγγελματίες, πολιτικοί αλλά και... μεταγραφές
07:18
Η Ελλάδα ζητεί πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων για το Κυπριακό σε συνεδρίαση του ΣΑ του ΟΗΕ
07:08