«Ναι» Αδωνι Γεωργιάδη στην άρση ασυλιών των βουλευτών για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης
ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ/INTIME NEWSΥπέρ της άρσης των ασυλιών των βουλευτών της ΝΔ για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ θα ψηφίσει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Όπως γνωστοποιεί σε ανάρτησή του ο ίδιος, έλαβε αυτή την απόφαση για να φύγει από πάνω τους κάθε σκιά.
«Εν τούτοις αποφάσισα να ψηφίσω την άρση των ασυλιών, παρότι θεωρώ ότι ούτε κάτι κακό έπραξαν αλλά επιπλέον και ότι η δράση τους είναι ο ορισμός της βουλευτικής ασυλίας. Θα ψηφίσω λοιπόν για ένα και μόνον λόγο: διότι το ζητούν οι ίδιοι και μου είναι δύσκολο όταν οι ίδιοι λένε ότι θέλουν να φύγει από πάνω τους κάθε σκιά, εγώ να τους πω όχι», αναφέρει ο κ. Γεωργιάδης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άδωνις Γεωργιάδης για Λαζαρίδη: «Καλώς έφυγε από την κυβέρνηση, ο χειρισμός ήταν πάρα πολύ λάθος»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΠΕΚΕΠΕ: «Κρας τεστ» οι άρσεις ασυλίας για τη ΝΔ - «Κατά συνείδηση…αλλά»
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ