Δριμύ κατηγορώ Βενιζέλου στην κυβέρνηση
Για πολιτική και θεσμική ήττα της κυβέρνησης μίλησε ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ζήτησε την απόσυρση του νόμου Παππά.
Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε «τέχνασμα» τα περί αναστολής του νόμου και «παιδικό» το επιχείρημα που προβάλλεται από την πλειοψηφία και υποστήριξε πως μόνη λύση είναι η συμμόρφωση με την απόφαση του ΣτΕ.
«Πήγατε να οργανώσετε και ελέγξετε όλη την αγορά, τέτοιο είναι το θράσος σας», είπε προς την κυβέρνηση και επανέλαβε ότι οι χειρισμοί της στο θέμα των τηλεοπτικών αδειών θα αποτελέσουν τον πολιτικό της τάφο. Σημείωσε δε, πως αν η κυβέρνηση επιθυμεί συναίνεση δεν έχει παρά να καταργήσει την επίμαχη διάταξη και να επιστρέψουν οι αρμοδιότητες στο ΕΣΡ.
«Ευτελίσατε θεσμούς και ανθρώπους, εκβιάσατε δικαστές και νομίσατε ότι θα επηρεάσετε τη βούληση του ΣτΕ», δήλωσε και χαρακτήρισε χυδαιότητα την επίκληση από την κυβέρνηση του επιχειρήματος ότι θα χαθούν 85 εκατ. ευρώ, που έχουν δώσει οι καναλάρχες. «Τα λένε αυτά τα μέλη μιας κυβέρνησης που κόστισε στον ελληνικό λαό 100 δις», σημείωσε.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57