Τα σχόλια του Άδωνι Γεωργιάδη για τον ανασχηματισμό
Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, ο Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε την απόφαση του πρωθυπουργού να προχωρήσει σε ανασχηματισμό της κυβέρνησης.
Όπως γράφει: «Ομολογώ ότι αξίζουν συγχαρητήρια στον Τσίπρα, χρειαζόταν προσπάθεια για να φτιάξει χειρότερη κυβέρνηση από την προηγούμενη... τα κατάφερε».
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας σχολίασε και την απουσία του Φώτη Κουβέλη από το κυβερνητικό σχήμα, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Μα καλά, τόση προσπάθεια του Φώτη Κουβέλη για ένα υπουργείο πήγε χαμένη;... τι κρίμα...».
Επιπλέον, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε και την έξοδο του Ν. Φίλη, που όπως αναφέρει, επισκίασε τον κ. Δρίτσα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ