Τα σχόλια του Άδωνι Γεωργιάδη για τον ανασχηματισμό
Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, ο Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε την απόφαση του πρωθυπουργού να προχωρήσει σε ανασχηματισμό της κυβέρνησης.
Όπως γράφει: «Ομολογώ ότι αξίζουν συγχαρητήρια στον Τσίπρα, χρειαζόταν προσπάθεια για να φτιάξει χειρότερη κυβέρνηση από την προηγούμενη... τα κατάφερε».
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας σχολίασε και την απουσία του Φώτη Κουβέλη από το κυβερνητικό σχήμα, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Μα καλά, τόση προσπάθεια του Φώτη Κουβέλη για ένα υπουργείο πήγε χαμένη;... τι κρίμα...».
Επιπλέον, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε και την έξοδο του Ν. Φίλη, που όπως αναφέρει, επισκίασε τον κ. Δρίτσα.
ΕΛΛΑΔΑ
Ανησυχία και ταλαιπωρία για 1.246 επιβάτες πλοίου που προσάραξε κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ