Το σύνθημα Μητσοτάκη μετά το συνέδριο της ΝΔ: Πάμε μαζί για την Ελλάδα του 2030
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Νίκος Ραζής / CNN Greece«Πάμε μαζί για την Ελλάδα του 2030», είναι το σύνθημα που έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά την ολοκλήρωση του 16ου συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας.
Σε βίντεο που δημοσίευσε στο instagram περιλαμβάνει εικόνες από το συνέδριο και αποσπάσματα από τις τοποθετήσεις του αλλά και τις ομιλίες ευρωπαίων αξιωματούχων που αποδίδουν τα εύσημα στην Ελλάδα.
Το απόσπασμα ξεκινάει με ένα πείραγμα του πρωθυπουργού προς τον γιο του, Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, τον οποίο «ψεκάζει» στα μαλλιά με σπρέι.
«Το βλέμμα της Νέας Δημοκρατίας είναι στραμμένο στο μέλλον και θα κερδίσουμε», αναφέρει σε ένα άλλο σημείο ο πρωθυπουργός.
Το βίντεο κλείνει με την φράση του Κυριάκου Μητσοτάκη «είμαστε αποφασισμένοι να πάμε μαζί για την Ελλάδα του 2030».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης στο Συνέδριο ΝΔ: Οι εκλογές θα γίνουν το 2027 - Δεν μας αφορά ποιος θα είναι δεύτερος
Μητσοτάκης: Το 2027 οι Έλληνες θα επιλέξουν ποιος θα τους εκπροσωπήσει στην προεδρία της Ε.Ε.
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
Θλιβερός απολογισμός στη Γαλλία με 74 θανάτους από πνιγμό λόγω του καύσωνα
23:38
Μηχανική βλάβη σε δεξαμενόπλοιο στα ανοιχτά της Αλοννήσου - Πλέει ακυβέρνητο
23:36