Γεωργιάδης: Εγκαινίασε την οφθαλμολογική κλινική του ΑΧΕΠΑ - Κινητοποιήσεις έξω από το νοσοκομείο
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΝοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εγκαινιάσει κλινικές, επισκέπτεται από το πρωί της Πέμπτης (04/06) ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Πρώτη «στάση» το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, προκειμένου να εγκαινιάσει τη νέα οφθαλμολογική κλινική.
Εκεί τον υποδέχθηκαν η διοίκηση του νοσοκομείου, ο πρύτανης του ΑΠΘ, Κυριάκος Αναστασιάδης και η διευθύντρια ΕΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ Βορείου Ελλάδος, Τζίνα Λεπτοκαρίδου, η οποία του πρόσφερε λουλούδια.
Την στιγμή της επίσκεψης του υπουργού στο νοσοκομείο, εργαζόμενοι πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Όπως είπαν, ήθελαν να έχουν μια ολιγόλεπτη συνάντηση με τον υπουργό, κάτι το οποίο αποδέχτηκε ο κ. Γεωργιάδης, όπως μεταδίδει το thestival.gr.
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
ΕΛΛΑΔΑ
Στιγμές θρίλερ στο Αττικόν: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
23:17
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Νεκρός 17χρονος ύστερα από ξυλοδαρμό - Απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο σε πέντε άτομα
23:10
ΕΛΛΑΔΑ