Γεωργιάδης: Εγκαινίασε την οφθαλμολογική κλινική του ΑΧΕΠΑ - Κινητοποιήσεις έξω από το νοσοκομείο
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΝοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εγκαινιάσει κλινικές, επισκέπτεται από το πρωί της Πέμπτης (04/06) ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Πρώτη «στάση» το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, προκειμένου να εγκαινιάσει τη νέα οφθαλμολογική κλινική.
Εκεί τον υποδέχθηκαν η διοίκηση του νοσοκομείου, ο πρύτανης του ΑΠΘ, Κυριάκος Αναστασιάδης και η διευθύντρια ΕΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ Βορείου Ελλάδος, Τζίνα Λεπτοκαρίδου, η οποία του πρόσφερε λουλούδια.
Την στιγμή της επίσκεψης του υπουργού στο νοσοκομείο, εργαζόμενοι πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Όπως είπαν, ήθελαν να έχουν μια ολιγόλεπτη συνάντηση με τον υπουργό, κάτι το οποίο αποδέχτηκε ο κ. Γεωργιάδης, όπως μεταδίδει το thestival.gr.
ΚΟΣΜΟΣ
Η επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης στο επίκεντρο της συνάντησης Βαρθολομαίου - Ερντογάν
18:58
ΚΟΣΜΟΣ
Γκαλιμπάφ σε πρόεδρο λιβανέζικου κοινοβουλίου: «Ο πόλεμος πρέπει να τελειώσει σε όλα τα μέτωπα»
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρωσικό πολεμικό πλοίο έριξε προειδοποιητικά πυρά σε γιότ στη Μάγχη
18:42
ΕΛΛΑΔΑ
Meteo: Οι περιοχές όπου ο υδράργυρος άγγιξε τους 35,3 βαθμούς Κελσίου την Τρίτη
18:41
ΚΟΣΜΟΣ