Γεωργιάδης: Εγκαινίασε την οφθαλμολογική κλινική του ΑΧΕΠΑ - Κινητοποιήσεις έξω από το νοσοκομείο
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΝοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εγκαινιάσει κλινικές, επισκέπτεται από το πρωί της Πέμπτης (04/06) ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Πρώτη «στάση» το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, προκειμένου να εγκαινιάσει τη νέα οφθαλμολογική κλινική.
Εκεί τον υποδέχθηκαν η διοίκηση του νοσοκομείου, ο πρύτανης του ΑΠΘ, Κυριάκος Αναστασιάδης και η διευθύντρια ΕΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ Βορείου Ελλάδος, Τζίνα Λεπτοκαρίδου, η οποία του πρόσφερε λουλούδια.
Την στιγμή της επίσκεψης του υπουργού στο νοσοκομείο, εργαζόμενοι πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Όπως είπαν, ήθελαν να έχουν μια ολιγόλεπτη συνάντηση με τον υπουργό, κάτι το οποίο αποδέχτηκε ο κ. Γεωργιάδης, όπως μεταδίδει το thestival.gr.
ΚΟΣΜΟΣ
Φλέγεται η Ευρώπη από τον καύσωνα: Ρεκόρ θερμοκρασιών σε Γαλλία και Βρετανία - Σε συναγερμό οι Αρχές
21:45
ΣΠΟΡ
Μεταγραφική «βόμβα» του Παναθηναϊκού με Φαλ - Τον ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια
21:37
ΕΛΛΑΔΑ
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20
ΚΟΣΜΟΣ