Συνάντηση Μητσοτάκη - Βούτσιτς: Στην ατζέντα η συνεργασία στην ενέργεια
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Πρόεδρο της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς
ΑΠΕ ΜΠΕΜε τον Πρόεδρο της Σερβίας, συναντήθηκε σήμερα 4/6 ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Τίβατ του Μαυροβουνίου.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκαν η ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας, ιδιαίτερα στον τομέα της ενέργειας και της συνδεσιμότητας.
Συζητήθηκε ακόμη η ενταξιακή πορεία της Σερβίας, την οποία η χώρα μας στηρίζει, για την εκπλήρωση των προαπαιτούμενων προϋποθέσεων και μεταρρυθμίσεων.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από Σόφια: Η Ελλάδα προστάτεψε τον εναέριο χώρο της Βουλγαρίας από ενδεχόμενες απειλές
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ