Συνάντηση Μητσοτάκη - Βούτσιτς: Στην ατζέντα η συνεργασία στην ενέργεια
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Πρόεδρο της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς
ΑΠΕ ΜΠΕΜε τον Πρόεδρο της Σερβίας, συναντήθηκε σήμερα 4/6 ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Τίβατ του Μαυροβουνίου.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκαν η ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας, ιδιαίτερα στον τομέα της ενέργειας και της συνδεσιμότητας.
Συζητήθηκε ακόμη η ενταξιακή πορεία της Σερβίας, την οποία η χώρα μας στηρίζει, για την εκπλήρωση των προαπαιτούμενων προϋποθέσεων και μεταρρυθμίσεων.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από Σόφια: Η Ελλάδα προστάτεψε τον εναέριο χώρο της Βουλγαρίας από ενδεχόμενες απειλές
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΚΟΣΜΟΣ