Με χαμόγελο μπήκε ο Ομπάμα στο «κτήνος» μετά το Μ. Μαξίμου (pics)
Ιδιαίτερα χαμογελαστός βγήκε από το Μέγαρο Μαξίμου ο Αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, συνοδευόμενος από τον Έλληνα Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, οι δυο τους, σε πολύ εγκάρδιο κλίμα βγήκαν από την κεντρική πύλη του Μεγάρου Μαξίμου, με τα φωτογραφικά φλας να παίρνουν φωτιά.

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Στη συνέχεια ο Αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, επιβιβάστηκε στη λιμουζίνα του, γνωστή και ως «κτήνος» η οποία βρισκόταν παρκαρισμένη μπροστά από το Μέγαρο Μαξίμου.

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βουλή: Εισήγηση της επιτροπής δεοντολογίας άρσης της ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία στην Ινδία: Τουλάχιστον 15 νεκροί από φωτιά σε κτήριο στην πόλη Λάκναου
20:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ για Αβραμόπουλο - Ασημακοπούλου: «Η ΝΔ έχει καταντήσει πινάκιο δικαστηρίου»
20:32
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Πιερρακάκης: «Το Υπερταμείο μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Καταλύτης ανάπτυξης»
20:25
CULTURE