Με χαμόγελο μπήκε ο Ομπάμα στο «κτήνος» μετά το Μ. Μαξίμου (pics)
Ιδιαίτερα χαμογελαστός βγήκε από το Μέγαρο Μαξίμου ο Αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, συνοδευόμενος από τον Έλληνα Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, οι δυο τους, σε πολύ εγκάρδιο κλίμα βγήκαν από την κεντρική πύλη του Μεγάρου Μαξίμου, με τα φωτογραφικά φλας να παίρνουν φωτιά.

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Στη συνέχεια ο Αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, επιβιβάστηκε στη λιμουζίνα του, γνωστή και ως «κτήνος» η οποία βρισκόταν παρκαρισμένη μπροστά από το Μέγαρο Μαξίμου.

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
CULTURE
Ανακάλυψη-ορόσημο στη Γερμανία: Τάφος Κέλτη «πρίγκιπα» 2.400 ετών με άρμα, χρυσά κοσμήματα και όπλα
19:11
ΕΛΛΑΔΑ
Μαίνεται η φωτιά στη Θεσσαλονίκη: Εικόνες δείχνουν την έκταση της πυρκαγιάς
18:59
ΕΛΛΑΔΑ
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στα Σπάτα
18:56
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν διαψεύδει τον Βανς: «Δεν συζητήσαμε για τα πυρηνικά, δεν αναλάβαμε νέες δεσμεύσεις»
18:48
ΕΛΛΑΔΑ