Με χαμόγελο μπήκε ο Ομπάμα στο «κτήνος» μετά το Μ. Μαξίμου (pics)
Ιδιαίτερα χαμογελαστός βγήκε από το Μέγαρο Μαξίμου ο Αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, συνοδευόμενος από τον Έλληνα Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, οι δυο τους, σε πολύ εγκάρδιο κλίμα βγήκαν από την κεντρική πύλη του Μεγάρου Μαξίμου, με τα φωτογραφικά φλας να παίρνουν φωτιά.

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Στη συνέχεια ο Αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, επιβιβάστηκε στη λιμουζίνα του, γνωστή και ως «κτήνος» η οποία βρισκόταν παρκαρισμένη μπροστά από το Μέγαρο Μαξίμου.

Eurokinissi-ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Τέλος τα κινητά στα σχολεία της Τσεχίας από το 2027 - Θα επιτρέπονται μόνο για λόγους υγείας
22:21
ΚΟΣΜΟΣ
Χάος στον αέρα: Μεθυσμένος επιβάτης πιάστηκε στα χέρια με αστυνομικούς
22:10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΚΕ: Η καταδίκη της Άννας – Μισέλ Ασημακοπούλου εκθέτει την κυβέρνηση -
22:00
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση η φωτιά στη Βοιωτία: Καταστροφές σε καλλιέργειες και ποιμνιοστάσια
21:58
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ