Το παράπονο του Στ. Θεοδωράκη για την επίσκεψη Ομπάμα
Λίγα λεπτά μετά την αναχώρηση του Αμερικανού Προέδρου Μπαράκ Ομπάμα από την Ελλάδα με προορισμό το Βερολίνο, ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης με ανάρτησή του στο Twitter εξέφρασε την αντίθεση του για την απουσία της ελάσσονος αντιπολίτευσης από τις εκδηλώσεις για τον Μπαράκ Ομπάμα.
«Τώρα που έφυγε θα το πω. Ο αποκλεισμός της ελάσσονος αντιπολίτευσης από κάθε εκδήλωση που μετείχε ο Ομπάμα ήταν τουλάχιστον ακατανόητος», έγραψε ο Σταύρος Θεοδωράκης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο το παράπονό του.
Διαβάστε επίσης:
Μπαράκ Ομπάμα: Ο πιο σημαντικός τίτλος είναι αυτός του πολίτη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ