Το παράπονο του Στ. Θεοδωράκη για την επίσκεψη Ομπάμα
Λίγα λεπτά μετά την αναχώρηση του Αμερικανού Προέδρου Μπαράκ Ομπάμα από την Ελλάδα με προορισμό το Βερολίνο, ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης με ανάρτησή του στο Twitter εξέφρασε την αντίθεση του για την απουσία της ελάσσονος αντιπολίτευσης από τις εκδηλώσεις για τον Μπαράκ Ομπάμα.
«Τώρα που έφυγε θα το πω. Ο αποκλεισμός της ελάσσονος αντιπολίτευσης από κάθε εκδήλωση που μετείχε ο Ομπάμα ήταν τουλάχιστον ακατανόητος», έγραψε ο Σταύρος Θεοδωράκης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο το παράπονό του.
Διαβάστε επίσης:
Μπαράκ Ομπάμα: Ο πιο σημαντικός τίτλος είναι αυτός του πολίτη
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η καταστροφή προκαλεί ρωγμές και στην κυβέρνηση- Ο ρόλος των ΗΠΑ και η θέση της Προέδρου
23:51
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Συνελήφθη ακαδημαϊκός σε επιχειρήσεις πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
23:41
ΚΟΣΜΟΣ