Θάνος Πλεύρης: Βγήκε από την εντατική
Βγήκε σήμερα Δευτέρα από την Εντατική Μονάδα Θεραπείας της ιδιωτικής κλινικής όπου νοσηλεύεται ο Θάνος Πλεύρης.
Ο πρώην βουλευτής της ΝΔ εισήχθη στην ιδιωτική κλινική την περασμένη Κυριακή (13/11), με σήψη, ως αποτέλεσμα μόλυνσης μετά από αγγειοχειρουργικές επεμβάσεις σε άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα.
Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του, εισήχθη άμεσα στη μονάδα εντατικής θεραπείας, όπου και παρέμεινε νοσηλευόμενος, διασωληνωμένος σε μηχανική υποστήριξη.
Το νεώτερο ιατρικό δελτίο αναφέρει:
«Η υγεία του κ. Αθανάσιου Πλεύρη βαίνει περαιτέρω βελτιούμενη (τόσο κλινικά, όσο και εργαστηριακά), πράγμα που επέτρεψε την έξοδό του από τη ΜΕΘ και τη συνέχιση της νοσηλείας του στο νοσηλευτικό όροφο.
Συνεχίζεται να του παρέχεται όλη η ενδεικνυόμενη ιατροφαρμακευτική αγωγή και φροντίδα».
Βενεζουέλα: Σκηνές αποκάλυψης μετά τους σεισμούς - Ισοπεδώθηκαν γειτονιές, ανασύρονται νεκροί
11:56
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55