Δυνατότητα μετάταξης για εργαζόμενους ΕΑΣ και ΕΛΒΟ
Τη δυνατότητα μετάταξης σε φορείς του δημοσίου, εργαζομένων στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, στην Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), στην εταιρία Μεταλλουργική Βιομηχανία Ηπείρου και στην εταιρία Ηλεκτρομηχανική Κύμης, προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή.
Σύμφωνα με τη ρύθμιση μέσα σε διάστημα δυο μηνών από τη δημοσίευση του νόμου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για τη μετάταξη τους σε υφιστάμενες κενές θέσεις ή σε συνιστώμενες θέσεις υπηρεσιών του Δημοσίου, των Ανεξαρτήτων Αρχών, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού και των νομικών προσώπων Δημοσίου και Ιδιωτικού δικαίου.
Η τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για την κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων και φέρει τις υπογραφές έξι υπουργών, με πρώτη αυτή του Παναγιώτη Σκουρλέτη.
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00