Γεροβασίλη: Είμαστε κοντά στο κλείσιμο της αξιολόγησης
Την άποψη ότι «είμαστε κοντά στο κλείσιμο της αξιολόγησης», εξέφρασε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη, μετά την παράδοση τμήματος της Ιονίας Οδού.
Όπως πρόσθεσε, «παρά τις δυσοίωνες συζητήσεις αυτού του διαστήματος και την καταστροφολογία που την έχουμε συνηθίσει, αυτό το χρονικό διάστημα, η διαπραγματευτική θέση της χώρας μας έχει δυναμώσει». Μάλιστα, όπως τόνισε, «έχουμε πολλούς περισσότερους Ευρωπαίους συμμάχους και εννοώ από τους θεσμούς».
Παράλληλα, η Όλγα Γεροβασίλη υπογράμμισε, ότι «ακόμη και σήμερα υπήρξαν θετικές δηλώσεις Ευρωπαίων αξιωματούχων και έτσι βλέπουμε ότι είμαστε πολύ κοντά στο κλείσιμο της αξιολόγησης με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το σχέδιο που έχουμε χαράξει και ακολουθούμε».
Όπως εξήγησε, «αυτό το σχέδιο αναφέρεται στην ποσοτική χαλάρωση και στα βραχυπρόθεσμα μέτρα για το χρέος», ενώ πρόσθεσε ότι «εκκρεμεί η συζήτηση για τα μεσομακροπρόθεσμα μέτρα για το χρέος».
Πολεοδομίες: Οι διάλογοι που καίνε το κύκλωμα στην Κηφισιά- Η γκρίνια για τον δήμαρχο και το «βύσμα»
08:49
Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Ήταν σαν ταινία τρόμου» - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες κατοίκων
08:43
Κίνηση: Στο «κόκκινο» Κηφισός και Αττική Οδός – Πού αλλού υπάρχουν προβλήματα
08:41
Συμπλοκή στην Καλλιθέα: Ομολόγησε ο ανήλικος δράστης της δολοφονίας του 17χρονου - Οπαδικά κίνητρα
08:34