Ο πρωϊνός καφές του Μητσοτάκη και το «καρφί» στην κυβέρνηση (pic)
Πρώτη ημέρα του νέου έτους, σήμερα και ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, βρήκε κάποιες στιγμές χαλάρωσης από το απαιτητικό του πρόγραμμά, προκειμένου να απολαύσει ένα καφέ.
Ο κ. Μητσοτάκης, μοιράστηκε αυτή τη στιγμή με τους διαδικτυακούς του φίλους, ανεβάζοντας φωτογραφία, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook. Ωστόσο, δεν ξέχασε για μια ακόμη φορά να αφήσει αιχμές για την κυβέρνηση, με αφορμή το νέο τσουνάμι αυξήσεων σε αρκετά προϊόντα ανάμεσά τους και στον καφέ.
Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ευχήθηκε καλή χρονιά σε όλους.
«Πρώτος καφές του χρόνου. Προλάβαμε πριν αυξηθεί ο φόρος. Καλή χρονιά σε όλες και όλους», έγραψε στο Facebook, ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

ΚΟΣΜΟΣ
Τι προβλέπει η συμφωνία - πλαίσιο μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου - Προειδοποιεί η Χεζμπολάχ
23:10
ΚΟΣΜΟΣ
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Ο πυρηνικός σταθμός στο Μπετσνάου σταμάτησε να λειτουργεί λόγω καύσωνα
22:50
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ