Παππάς: Οι τηλεοπτικοί σταθμοί δε θα λειτουργούν χωρίς τίμημα
Σύντομα θα κατατεθεί στη Βουλή νομοθετική ρύθμιση για το τίμημα που θα καταβάλλουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί στο διάστημα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης, ανέφερε στη Βουλή ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς.
«Το μεσοδιάστημα από τώρα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης, οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν θα λειτουργούν άνευ τιμήματος», ανέφερε απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου.
Σύμφωνα με τον Νίκο Παππά τεκμήριο και οδηγός για το ύψος και το εύλογο του τιμήματος, αποτελεί ο διαγωνισμός που διεξήχθη τον περασμένο Αύγουστο. Σημείωσε ακόμη, ότι για τη διετία 2015-16, έχουν καταλογιστεί στους τηλεοπτικούς σταθμούς 76 εκατ. ευρώ, από φόρο τηλεοπτικής διαφήμισης, εκ των οποίων ήδη έχουν εισπραχθεί τα 60 εκατ. ευρώ.
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής άσκησε κριτική στην απόπειρα των καναλαρχών να εξαιρεθούν από την υποχρέωση υποβολής δήλωσης Πόθεν Έσχες, λέγονυας πως αν υπάρχει «τσίπα» και «ντροπή» θα πρέπει να αποσύρουν τη σχετική προσφυγή τους στο ΣτΕ.
Ισχυρός σεισμός 6,2 Ρίχτερ στο Αφγανιστάν - Αισθητός μέχρι την Ινδία
17:24
Ζυμώσεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Έκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής το επόμενο 15ήμερο ζητούν 73 μέλη
17:16
Πτώσεις δένδρων στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων - Κορμός έπεσε σε ΙΧ στη Μιχαλακοπούλου
17:05
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58