Με τον χρυσό «γίγαντα» της άρσης βαρών συναντήθηκε ο Μητσοτάκης (pic)
Συνάντηση με τον Έλληνα που πήρε το χρυσό μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο, Παύλο Μάμαλο, είχε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, στο γραφείο του στην οδό Πειραιώς.
Ο κ. Μητσοτάκης με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξέφρασε τον θαυμασμό του για τον χρυσό παραολυμπιονίκη της άρσης βαρών, στο Ρίο Ντε Τζανέιρο και ανέβασε φωτογραφία από τη συνάντησή τους.
«Ο γίγαντας Παύλος Μάμαλος σηκώνει τα βάρη της ζωής, αλλά σηκώνει ψηλά και την Ελλάδα. Είμαι τυχερός που σε γνώρισα Παύλο», έγραψε στο facebook, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Δύο υπάλληλοι νορβηγικής ΜΚΟ σκοτώθηκαν κι άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν σε ρωσικό πλήγμα
20:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι - Επιχείρηση της Πυροσβεστικής
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ: «Το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις, θα δούμε τι θα γίνει»
20:32
ΕΛΛΑΔΑ