Μήνυμα ΝΔ στην κυβέρνηση για τα αποθεματικά των Ταμείων
Να μην επιχειρήσει να προχωρήσει σε δήμευση των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων από την Τράπεζα της Ελλάδος προειδοποιεί η Νέα Δημοκρατία την κυβέρνηση.
Σε ανακοίνωση του το Γραφείου Τύπου της ΝΔ τονίζει πως «σύμφωνα με δημοσιεύματα, που προέρχονται από διαρροές της Κυβέρνησης, οι κ. Τσίπρας - Καμμένος ετοιμάζονται να επαναλάβουν το ίδιο καταστροφικό έργο του 2015: Εσωτερική στάση πληρωμών σε όλο τον ιδιωτικό τομέα και δήμευση των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων από την Τράπεζα της Ελλάδος."
Η ΝΔ επισημαίνει πως κάτι τέτοιο θα στραγγαλίσει την πραγματική οικονομία, θα βυθίσει τη χώρα στην ύφεση, θα οδηγήσει σε νέα μείωση συντάξεων και θα εκτοξεύσει την ανεργία.
"Η Κυβέρνηση δεν έχει κανένα δικαίωμα να βάλει χέρι στα αποθεματικά των συνταξιούχων. Την προειδοποιούμε να μην το επιχειρήσει σε καμία περίπτωση» καταλήγει η ανακοίνωση της ΝΔ.
Κρήτη: Στην φυλακή ο 27χρονος για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 23χρονη
15:48
Ρωσία: Αγώνας για την επάρκεια καυσίμων μετά τα πλήγματα στην Κριμαία
15:48
Μηχανογραφικό 2026: Μην περιμένεις τους βαθμούς για να ξεκινήσεις την προετοιμασία σου
15:40
Φωτιά σε δασική έκταση στη Βοιωτία - Σηκώθηκαν οκτώ εναέρια μέσα
15:39