Αχτσιόγλου: Τι αλλάζει στις αποδοχές των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα
Διευκρινίσεις για την υπουργική απόφαση με την οποία από την 1η Ιουνίου καθιερώνεται η υποχρεωτική καταβολή των αποδοχών των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα αποκλειστικά στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, έδωσε η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου με ανάρτησή της στο Facebook.
«Με υπουργική απόφαση που εκδώσαμε σήμερα καθιερώνεται από την 1η Ιουνίου 2017 η υποχρεωτική καταβολή των αποδοχών των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα αποκλειστικά στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους», αναφέρει η κ. Αχτσιόγλου και προσθέτει:
«Το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε) θα επιβάλλει κυρώσεις σε εργοδότες που παραβιάζουν αυτή την υποχρέωση.
Με την υποχρεωτική καταβολή των μισθών στους τραπεζικούς λογαριασμούς θα περιοριστούν τα φαινόμενα μη καταβολής αποδοχών, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της παραβατικότητας στην αγορά εργασίας».
Δείτε ολόκληρη την ανάρτηση της υπουργού Εργασίας:
Φωτιά στον Ορχομενό Βοιωτίας: Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής - Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
16:52
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31