Αχτσιόγλου: Τι αλλάζει στις αποδοχές των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα
Διευκρινίσεις για την υπουργική απόφαση με την οποία από την 1η Ιουνίου καθιερώνεται η υποχρεωτική καταβολή των αποδοχών των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα αποκλειστικά στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, έδωσε η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου με ανάρτησή της στο Facebook.
«Με υπουργική απόφαση που εκδώσαμε σήμερα καθιερώνεται από την 1η Ιουνίου 2017 η υποχρεωτική καταβολή των αποδοχών των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα αποκλειστικά στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους», αναφέρει η κ. Αχτσιόγλου και προσθέτει:
«Το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε) θα επιβάλλει κυρώσεις σε εργοδότες που παραβιάζουν αυτή την υποχρέωση.
Με την υποχρεωτική καταβολή των μισθών στους τραπεζικούς λογαριασμούς θα περιοριστούν τα φαινόμενα μη καταβολής αποδοχών, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της παραβατικότητας στην αγορά εργασίας».
Δείτε ολόκληρη την ανάρτηση της υπουργού Εργασίας:
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27