Αχτσιόγλου: Βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας η καθυστέρηση καταβολής δεδουλευμένων
Για την τροπολογία που κατέθεσε χθες το ΚΚΕ στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, σύμφωνα με την οποία η αξιόλογη καθυστέρηση καταβολής δεδουλευμένων αποδοχών από τον εργοδότη στον εργαζόμενο θεωρείται μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, μίλησε, η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου.
Όπως εξήγησε, μιλώντας, στο Πρακτορείο FM 104.9, «πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι ο εργαζόμενος, σε περίπτωση που δεν καταβάλλονται οι δεδουλευμένες αποδοχές του, να μπορεί να θεωρήσει ότι η ενέργεια αυτή ισοδυναμεί με καταγγελία της σύμβασης εργασίας. Ισοδυναμεί, δηλαδή, με απόλυση και να διεκδικήσει τη νόμιμη αποζημίωση. Δίνει, επομένως, μία διέξοδο στον εργαζόμενο να μην μένει εγκλωβισμένος σε επιχειρήσεις οι οποίες δεν τον πληρώνουν για πάρα πολύ καιρό».
Φωτιά στον Ορχομενό Βοιωτίας: Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής - Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
16:52
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31