Αχτσιόγλου: Βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας η καθυστέρηση καταβολής δεδουλευμένων
Για την τροπολογία που κατέθεσε χθες το ΚΚΕ στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, σύμφωνα με την οποία η αξιόλογη καθυστέρηση καταβολής δεδουλευμένων αποδοχών από τον εργοδότη στον εργαζόμενο θεωρείται μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, μίλησε, η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου.
Όπως εξήγησε, μιλώντας, στο Πρακτορείο FM 104.9, «πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι ο εργαζόμενος, σε περίπτωση που δεν καταβάλλονται οι δεδουλευμένες αποδοχές του, να μπορεί να θεωρήσει ότι η ενέργεια αυτή ισοδυναμεί με καταγγελία της σύμβασης εργασίας. Ισοδυναμεί, δηλαδή, με απόλυση και να διεκδικήσει τη νόμιμη αποζημίωση. Δίνει, επομένως, μία διέξοδο στον εργαζόμενο να μην μένει εγκλωβισμένος σε επιχειρήσεις οι οποίες δεν τον πληρώνουν για πάρα πολύ καιρό».
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19