Επιστολή Παναγούλη στον Πρόεδρο της Βουλής
"Πόλεμο" με την κυβέρνηση ανοίγει ο Στάθης Παναγούλης και ζητά συγνώμη για τους νόμους που ψήφισε κι ο ίδιος.
Απέναντι στην κυβέρνηση σε κάθε μέτρο που θα πλήττει τους πολίτες βρίσκεται ο Στάθης Παναγούλης, που την περασμένη εβδομάδα διαγράφηκε από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, επειδή απείχε από την ψηφοφορία για το νέο πακέτο προαπαιτούμενων μέτρων.
Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, ο βουλευτής δηλώνει ότι εφεξής θα λειτουργεί ως ανεξάρτητος βουλευτής, υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα όλων εκείνων των συμπολιτών μας που εδώ και πέντε χρόνια πλήττονται βάναυσα από τα μνημόνια.
Ο Στάθης Παναγούλης ζητά συγνώμη από τον ελληνικό λαό για νόμους που ψήφισε κι ο ίδιος, αναφέρει ωστόσο, περίμενε πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ να έλεγε ένα μεγάλο «όχι» στους δανειστές και τοκογλύφους.
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
Βενεζουέλα: «Νόμιζα ότι θα πεθάνω - Ήταν σαν ταινία» - Συγκλονιστικές μαρτυρίες για το διπλό σεισμό
15:42