Επιστολή Παναγούλη στον Πρόεδρο της Βουλής
"Πόλεμο" με την κυβέρνηση ανοίγει ο Στάθης Παναγούλης και ζητά συγνώμη για τους νόμους που ψήφισε κι ο ίδιος.
Απέναντι στην κυβέρνηση σε κάθε μέτρο που θα πλήττει τους πολίτες βρίσκεται ο Στάθης Παναγούλης, που την περασμένη εβδομάδα διαγράφηκε από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, επειδή απείχε από την ψηφοφορία για το νέο πακέτο προαπαιτούμενων μέτρων.
Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, ο βουλευτής δηλώνει ότι εφεξής θα λειτουργεί ως ανεξάρτητος βουλευτής, υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα όλων εκείνων των συμπολιτών μας που εδώ και πέντε χρόνια πλήττονται βάναυσα από τα μνημόνια.
Ο Στάθης Παναγούλης ζητά συγνώμη από τον ελληνικό λαό για νόμους που ψήφισε κι ο ίδιος, αναφέρει ωστόσο, περίμενε πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ να έλεγε ένα μεγάλο «όχι» στους δανειστές και τοκογλύφους.
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:31
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09