Προβληματισμό εξέφρασε ο Αντ. Σαμαράς για την ρύπανση στις ακτές της Αττικής
Τον προβληματισμό του εξέφρασε ο πρώην πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς για την ρύπανση στις ακτές της Αττικής.
Απαντώντας σε δημοσιογράφους, μετά τη συνάντηση που είχε με τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Κυριάκο Μητσοτάκη, ο πρώην πρωθυπουργός είπε πως, «με την ίδια ευκολία που ανάβουν το τσιγάρο τους, με την ίδια ευκολία λένε ότι σε 20 μέρες θα είναι εντάξει. Πώς το λες αυτό τόσο εύκολα; Δεν σταθμίζουν τα δεδομένα. Αυτό θα αποβεί σε βάρος τους».
«Αν οι στέρεες ουσίες του μαζούτ πέσουν στο βυθό, χρειάζεται αντιμετώπιση με χημικά. Αυτό δεν θα έχει επιπτώσεις;», πρόσθεσε ο κ. Σαμαράς και συνεχίζοντας είπε, «Ποιος θα κλείσει ξενοδοχείο για διακοπές στην περιοχή; Και πώς θα δουλέψουν οι περιφερειακές επιχειρήσεις; Αυτοί δεν θα ζητήσουν αποζημιώσεις; Ποιος θα τους αποζημιώσει αυτούς;»
Αβραμόπουλος για ένταλμα: «Θα κινηθώ θεσμικά, πολιτικά και νομικά» - Γαλάζιος «πονοκέφαλος»
07:27
Περίπου 1.150 πλοία παραμένουν αποκλεισμένα στον Περσικό Κόλπο
07:24
Η «σκιώδης κυβέρνηση» του Αλέξη Τσίπρα: Γυναίκες, μη επαγγελματίες, πολιτικοί αλλά και... μεταγραφές
07:18
Η Ελλάδα ζητεί πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων για το Κυπριακό σε συνεδρίαση του ΣΑ του ΟΗΕ
07:08