Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες: Αναχώρησαν οι Έλληνες αθλητές
Για τη Νότια Κορέα αναχώρησε η ελληνική αποστολή, αποτελούμενη από δύο αθλητές και δύο αθλήτριες, προκειμένου να συμμετάσχει στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ (9-25/2).
Πρόκειται για τους αθλητές Απόστολο Αγγέλη, Γιάννη Ιωάννου και τις αθλήτριες Σοφία Ράλλη, Μαρία Ντάνου, που συνοδεύονται από τους προπονητές Στέργιο Πάππο και Τιμολέωντα Τσουρέκα, ενώ αρχηγός αποστολής είναι το μέλος της Ολομέλειας της ΕΟΕ, Βασίλης Κατσώρας. Μαζί τους θα είναι και ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Χειμερινών Αθλημάτων, Δημοσθένης Γυρούσης.
Την ελληνική ομάδα αποχαιρέτησε ο γενικός γραμματέας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Μανώλης Κολυμπάδης, που θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 6 Φεβρουαρίου για την Πιονγκτσάνγκ, μαζί με τον πρόεδρο της ΕΟΕ, Σπύρο Καπράλο.
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:31
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09