Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2018: Χάλκινο για τον Καναδά στο χόκεϊ
Ο Καναδάς κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο χόκεϊ επί πάγου ανδρών, των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, που διεξάγονται στην Πιονγκτσάνγκ της Νότιας Κορέας.
Οι Καναδοί, επικράτησαν στον «μικρό τελικό» με 6-4 της Τσεχίας και θ΄ ανεβούν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κορυφαίας διοργάνωσης.
Στον αγώνα, ο Άντριου Έμπετ και ο Κρις Κέλλυ σκόραραν δύο φορές, δίνοντας στην ομάδα τη νίκη.
Το σκορ άνοιξε ο Έμπετ στο 8:57 πριν οι Τσέχοι απαντήσουν 16 λεπτά αργότερα κάνοντας το σκορ 1-1.
Ο Καναδάς χρειάστηκε 15 λεπτά για να ξαναπάρει το προβάδισμα, χάρη στον αρχηγό της ομάδας, Κρις Κέλλυ και ο αγώνας έληξε με ακόμη δύο γκολ από τον Ντέρεκ Ρόι και τον Έμπετ, χαρίζοντας στην χώρα το τρίτο συνεχόμενο μετάλλιό της στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Γερμανία: Από τα 40άρια στις καταιγίδες και τους ανεμοστρόβιλους - 10 βαθμούς θα πέσει η θερμοκρασία
13:58
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου: Σε «κίτρινο» συναγερμό αύριο (29/06) 28 περιοχές της χώρας
13:49
Γεωργιάδης για ΕΣΥ: Καλύφθηκαν 962 θέσεις για μόνιμους γιατρούς από τις 1.171 που είχαν προκηρυχθεί
13:37
Φωτιά στo Πευκάλι Κορινθίας: Μήνυμα 112 για εκκένωση προς Σοφικό
13:25