Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2018: Χάλκινο για τον Καναδά στο χόκεϊ
Ο Καναδάς κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο χόκεϊ επί πάγου ανδρών, των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, που διεξάγονται στην Πιονγκτσάνγκ της Νότιας Κορέας.
Οι Καναδοί, επικράτησαν στον «μικρό τελικό» με 6-4 της Τσεχίας και θ΄ ανεβούν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κορυφαίας διοργάνωσης.
Στον αγώνα, ο Άντριου Έμπετ και ο Κρις Κέλλυ σκόραραν δύο φορές, δίνοντας στην ομάδα τη νίκη.
Το σκορ άνοιξε ο Έμπετ στο 8:57 πριν οι Τσέχοι απαντήσουν 16 λεπτά αργότερα κάνοντας το σκορ 1-1.
Ο Καναδάς χρειάστηκε 15 λεπτά για να ξαναπάρει το προβάδισμα, χάρη στον αρχηγό της ομάδας, Κρις Κέλλυ και ο αγώνας έληξε με ακόμη δύο γκολ από τον Ντέρεκ Ρόι και τον Έμπετ, χαρίζοντας στην χώρα το τρίτο συνεχόμενο μετάλλιό της στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48
Σε ύφεση η πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Πευκάλι Κορινθίας
14:44