Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2018: Χάλκινο για τον Καναδά στο χόκεϊ
Ο Καναδάς κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο χόκεϊ επί πάγου ανδρών, των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, που διεξάγονται στην Πιονγκτσάνγκ της Νότιας Κορέας.
Οι Καναδοί, επικράτησαν στον «μικρό τελικό» με 6-4 της Τσεχίας και θ΄ ανεβούν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κορυφαίας διοργάνωσης.
Στον αγώνα, ο Άντριου Έμπετ και ο Κρις Κέλλυ σκόραραν δύο φορές, δίνοντας στην ομάδα τη νίκη.
Το σκορ άνοιξε ο Έμπετ στο 8:57 πριν οι Τσέχοι απαντήσουν 16 λεπτά αργότερα κάνοντας το σκορ 1-1.
Ο Καναδάς χρειάστηκε 15 λεπτά για να ξαναπάρει το προβάδισμα, χάρη στον αρχηγό της ομάδας, Κρις Κέλλυ και ο αγώνας έληξε με ακόμη δύο γκολ από τον Ντέρεκ Ρόι και τον Έμπετ, χαρίζοντας στην χώρα το τρίτο συνεχόμενο μετάλλιό της στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Ομόνοια: Από ηλεκτρικό πατίνι εκτιμάται ότι προκλήθηκε η φωτιά στο ξενοδοχείο - Ένας εγκαυματίας
12:44
Σκίτσα από το αρχείο του Καρλ Λάγκερφελντ πωλούνται σε δημοπρασία στο Παρίσι
12:33
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:31
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16