Παρέμεινε το -3 για τον Ολυμπιακό
Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ αποφάσισε να διατηρήσει την ποινή της αφαίρεσης τριών βαθμών από τον Ολυμπιακό, για όσα είχαν γίνει στον αγώνα με την ΑΕΚ.
Μετά το 2-1 της ΑΕΚ επί του Ολυμπιακού στο «Γ. Καραϊσκάκης» στις 4 Φεβρουαρίου 2018, οπαδοί των «ερυθρόλευκων» είχαν κάνει επεισόδια εντός αγωνιστικού χώρου. Η τιμωρία για τους Πειραιώτες ήταν αφαίρεση τριών βαθμών, 2 αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και 90.000 ευρώ πρόστιμο.
Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ, όπως αναμενόταν, είχε ασκήσει έφεση έτσι ώστε να εκπέσει αυτή η ποινή. Μετά από αρκετές αναβολές, κι αφού ο Ολυμπιακός εξέτισε τις δυο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών σε αγώνες του πρωταθλήματος της Super League, προέκυψε κι η οριστική απόφαση. Η επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ τη Δευτέρα (26/03), έκανε γνωστό πως η απόφαση παραμένει ως έχει και ο Ολυμπιακός δεν θα πάρει πίσω τους τρεις βαθμούς.
Η απόφαση: «H Επιτροπή Εφέσεων με την υπ΄αριθμ. 12/2018 απόφασή της απέρριψε την έφεση της ΠΑΕ Ολυμπιακός κατά της υπ΄αρ. 45/2018 απόφασης Π.Μ.Π.Ο/Super League».
Μετά από αυτή την απόφαση, ο Ολυμπιακός μένει με τους 50 βαθμούς που είχε και ουσιαστικά βγαίνει εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος…
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14
Οι ΗΠΑ επιβάλλουν κυρώσεις σε πρόσωπα και εταιρείες που εξοπλίζουν τις εμπόλεμες πλευρές στο Σουδάν
21:05
Ηλεκτρικά πατίνια: Ασφάλιση και όριο ταχύτητας σε νομοθετική παρέμβαση - Τι προβλέπεται
20:58
Μητσοτάκης για τον πρώτο Έλληνα αστροναύτη: Επισφραγίζεται το στοίχημα των επενδύσεων στο διάστημα
20:49