Παρέμεινε το -3 για τον Ολυμπιακό
Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ αποφάσισε να διατηρήσει την ποινή της αφαίρεσης τριών βαθμών από τον Ολυμπιακό, για όσα είχαν γίνει στον αγώνα με την ΑΕΚ.
Μετά το 2-1 της ΑΕΚ επί του Ολυμπιακού στο «Γ. Καραϊσκάκης» στις 4 Φεβρουαρίου 2018, οπαδοί των «ερυθρόλευκων» είχαν κάνει επεισόδια εντός αγωνιστικού χώρου. Η τιμωρία για τους Πειραιώτες ήταν αφαίρεση τριών βαθμών, 2 αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και 90.000 ευρώ πρόστιμο.
Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ, όπως αναμενόταν, είχε ασκήσει έφεση έτσι ώστε να εκπέσει αυτή η ποινή. Μετά από αρκετές αναβολές, κι αφού ο Ολυμπιακός εξέτισε τις δυο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών σε αγώνες του πρωταθλήματος της Super League, προέκυψε κι η οριστική απόφαση. Η επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ τη Δευτέρα (26/03), έκανε γνωστό πως η απόφαση παραμένει ως έχει και ο Ολυμπιακός δεν θα πάρει πίσω τους τρεις βαθμούς.
Η απόφαση: «H Επιτροπή Εφέσεων με την υπ΄αριθμ. 12/2018 απόφασή της απέρριψε την έφεση της ΠΑΕ Ολυμπιακός κατά της υπ΄αρ. 45/2018 απόφασης Π.Μ.Π.Ο/Super League».
Μετά από αυτή την απόφαση, ο Ολυμπιακός μένει με τους 50 βαθμούς που είχε και ουσιαστικά βγαίνει εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος…
Χεζμπολάχ: Η συμφωνία της κυβέρνησης με το Ισραήλ μπορεί να οδηγήσει σε εμφύλιο πόλεμο
22:21
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59