Διπλός θρίαμβος για το ελληνικό επί κοντώ
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε η Κατερίνα Στεφανίδη στο επί κοντώ κατά την 3η ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου ανδρών - γυναικών στο Βερολίνο, όπου υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο της από το 2016 στο Άμστερνταμ.
Ο ελληνικός θρίαμβος δεν σταμάτησε, αφού δεύτερη ήταν η Νικόλ Κυριακοπούλου, η οποία κατέκτησε το δεύτερο μεταλλιό της στη διοργάνωση, μετά το χάλκινο το 2012 στο Ελσίνκι.
Η τρίτη Ελληνίδα που συμμετείχε στον τελικό ήταν η Ελένη Πόλακ, που αποκόμισε εμπειρίες για το μέλλον, αφού δεν κατάφερε να υπερβεί τα 4.30.
Το χάλκινο μετάλλιο πήρε η Βρετανίδα Χόλι Μπράντσοου με 4.75μ.
PHOTO 1 / 9
Photo 1/9
Πηγή: REUTERS
Photo 2/9
Πηγή: REUTERS
Photo 3/9
Πηγή: REUTERS
Photo 4/9
Πηγή: REUTERS
Photo 5/9
Πηγή: REUTERS
Photo 6/9
Πηγή: REUTERS
Photo 7/9
Πηγή: REUTERS
Photo 8/9
Πηγή: REUTERS
Photo 9/9
Πηγή: REUTERS
SPONSORED
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκοπήσεις Marc και Palmos: Από 28,1% έως 30,8% η ΝΔ - Σταθερά δεύτερο κόμμα η ΕΛΑΣ του Τσίπρα
20:50
ΧΡΗΜΑ
Δεν βρίσκουν εργαζόμενους για σεζόν - Περισσότερες από 80.000 κενές θέσεις εργασίας
20:39
ΕΛΛΑΔΑ
Εύβοια: «Το ρήγμα αυτό μπορεί να δώσει δόνηση 6 Ρίχτερ» λέει ο σεισμολόγος Παπαδόπουλος
20:33
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε λεωφορείο των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής με 15 επιβάτες - Έβγαιναν καπνοί από τη μηχανή
20:22
ΕΛΛΑΔΑ