Επίσημο: Ξανά στον Ολυμπιακό ο Τουρέ
Ανακοινώθηκε η επιστροφή του Γιάγια Τουρέ στον Ολυμπιακό.
Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα, η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Γιάγια Τουρέ.
Ο Ιβοριανός παρακολούθησε το επιβλητικό 5-0 των συμπαικτών του και μάλιστα κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο για να τους συγχαρεί και να γνωρίσει ξανά την αποθέωση.
Μετά από 12 χρόνια ο Γιάγια Τουρέ επέστρεψε στον Ολυμπιακό και γνώρισε την αποθέωση από περίπου 3000 φίλους των «ερυθρόλευκων» που βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ για χάρη του.
Ο Ιβοριανός που ήρθε στην Ελλάδα σήμερα το μεσημέρι, μετέβη στην Πλατεία Αλεξάνδρας λίγο μετά τις 20:00 για να υπογράψει το συμβόλαιο του. Μαζί του ήταν και ο ατζέντης του, Ντμίτρι Σέλουκ με τον κόσμο που ήταν να τον αποθεώνει.
Αμέσως μετά τις υπογραφές, πιθανότατα διετές συμβόλαιο, ο Τουρέ εξήλθε από τα γραφεία με την φανέλα του Ολυμπιακού και ακολούθησε πανικός.
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30