Παναχαϊκή - Ολυμπιακός: Ένταση και χημικά στο γήπεδο την ώρα του αγώνα
Σε τεταμένη ατμόσφαιρα διεξάγεται στην Πάτρα το ματς Κυπέλλου ανάμεσα σε Παναχαϊκή και Ολυμπιακό. Από την αρχή υπήρχε μια ένταση στην κερκίδα των φιλοξενούμενων οπαδών, με τους «ερυθρόλευκους» να έχουν τη συμπαράσταση των φίλων τους στο «Παμπελοποννησιακό» όμως τα πράγματα φαίνεται να παίρνουν άσχημη τροπή.
Στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, υπήρξε μάλιστα μεγάλη ένταση και έγινε χρήση χημικών από την αστυνομία, χωρίς να έχει διευκρινιστεί τι ακριβώς συμβαίνει.
Το σίγουρο είναι πως η ένταση υπήρξε στην κερκίδα των φίλων του Ολυμπιακού και μάλιστα προκάλεσε και τη διακοπή του αγώνα.
Συγκεκριμένα, στο 52’ του αγώνα ο δεύτερος βοηθός δεν μπορούσε να συνεχίσει λόγω των χημικών, ενώ οι οπαδοί του Ολυμπιακού έφυγαν από τη θέση τους καθώς δεν μπορούσαν να αναπνεύσουν.
Τα δακρυγόνα έκαναν αποπνικτική την ατμόσφαιρα και για αυτό το λόγο ο διαιτητής διέταξε την προσωρινή διακοπή της αναμέτρησης.
Όπως δήλωσε ο γιατρός του αγώνα, ένα άτομο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο καθώς ζαλιζόταν και έκανε εμετό.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52