ΣΠΟΡ

Μίκαελ Σουμάχερ: H αδημοσίευτη συνέντευξη «δώρο» για τα 50ά γενέθλιά του

Μίκαελ Σουμάχερ: H αδημοσίευτη συνέντευξη «δώρο» για τα 50ά γενέθλιά του
EPA/DIEGO AZUBEL/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μία συνέντευξη του διάσημου Γερμανού «πιλότου» της Φόρμουλα Μίκαελ Σουμάχερ, που έγινε στις 30 Οκτωβρίου 2013, εβδομάδες πριν υποστεί το ατύχημα στο σκι, στο οποίο τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι, δημοσιεύει η οικογένειά του στην επίσημη ιστοσελίδα του. 

Για πέντε χρόνια η οικογένεια σιωπά σχετικά με την κατάσταση της υγείας του «Σούμι», αλλά τώρα επέλεξε αυτόν τον ξεχωριστό τρόπο για να γιορτάσει τα 50ά γενέθλιά του, που είναι στις 3 Ιανουαρίου, όπως σημειώνει χαρακτηριστικά η ισπανική εφημερίδα "Marca".

Σε αυτή τη συνέντευξη, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής απάντησε σε ερωτήσεις που του έκαναν οι οπαδοί του: «Ο Σουμάχερ απάντησε σε ερωτήσεις για τους ισχυρότερους αντιπάλους του, ποιον σέβεται περισσότερο, το ίνδαλμά του ως παιδί, τον πιο ιδιαίτερο τίτλο του».

Ο Σουμάχερ θεωρεί τον πρώτο τίτλο του με τη Ferrari ως τον πιο ξεχωριστό. «Το πιο συναισθηματικό πρωτάθλημα ήταν αναμφίβολα στη Σουζούκα το 2000 με τη Ferrari. Μετά από 21 χρόνια χωρίς τίτλο για τη Ferrari και τέσσερα έτη για μένα χωρίς επιτυχία, κέρδισα τελικά τον αγώνα και κατέκτησα το πρωτάθλημα» είπε.

Ερωτώμενος για τον πιο σεβαστό «πιλότο», ο Γερμανός είπε ότι ο Φινλανδός Μίκα Χάκινεν είναι ένας από τους συναδέλφους, με τους οποίους είχε την καλύτερη σχέση, όχι μόνο στην πίστα, αλλά και έξω από αυτή. «Εκείνος που σεβάστηκα περισσότερο σε αυτά τα χρόνια είναι ο Μίκα Χάκινεν για τις μεγάλες μάχες και μια πολύ σταθερή ιδιωτική σχέση» δήλωσε ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ο Σουμάχερ μίλησε επίσης για το ίνδαλμα της παιδικής ηλικίας του, αν και δεν ήταν οδηγός στη Φόρμουλα Ένα. «Ως παιδί, όταν ήμουν στα καρτ, είδα τον Άϊρτον Σένα ή τον Βιτσέντζο Σοσπίρι, τον οποίο θαύμαζα πολύ, γιατί ήταν ένας πολύ καλός πιλότος, αλλά το πραγματικό μου ίνδαλμα ήταν ο Τόνι Σουμάχερ, επειδή ήταν ένας σπουδαίος παίκτης ποδοσφαίρου» δήλωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ, υπογραμμίζοντας ότι, για να εξελιχθεί ως πιλότος, έπρεπε να παρατηρεί τους άλλους. «Πάντα πίστευα ότι δεν είμαι πολύ καλός, νομίζω ότι είναι ένα από τα κλειδιά για να γίνω αυτό που έχω γίνει» τόνισε.



Ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία της Φόρμουλα Ένα συνέχισε: «Η Φόρμουλα Ένα είναι κάτι πολύ δύσκολο, πριν ήταν πολύ περισσότερο. Αλλά και πάλι είναι ένα από τα δυσκολότερα αθλήματα που μπορεί κάποιος να κάνει, χρειάζεται πολλή προετοιμασία. Τα ρεκόρ είναι κάτι σημαντικό, αλλά χρειάζεται να επιδιώκεις να βελτιώνεσαι και να κάνεις το επόμενο βήμα. Πρέπει να εργάζεσαι σκληρά, νομίζω ότι είναι ένα από τα κλειδιά για να γίνω αυτό που έχω γίνει. Η επιτυχία σε κάθε κατάσταση στη ζωή, τουλάχιστον όσο ξέρω, έχει να κάνει με την ομαδική εργασία. Μπορείς να κάνεις εκείνο που πρέπει, αλλά με την δουλειά της ομάδας είσαι πιο δυνατός. Και στην περίπτωση της Φόρμουλα Ένα είναι μια ομαδική δουλειά» εξήγησε.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ