Εξιτήριο για τους παίκτες του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ
Εξιτήριο πήραν οι πέντε παίκτες του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ που νοσηλεύτηκαν το πρηγούμενο βράδυ σε νοσοκομείο με ιογενή γαστρεντερίτιδα.
Οι Νικ Καλάθης, Τζέιμς Γκιστ, Ντεσόν Τόμας, Ίαν Βουγιούκας και Ντίνος Μήτογλου που εισήχθησαν την Κυριακή στο «Υγεία», πήραν εξιτήριο και επέστρεψαν σπίτια τους, όπου θα παραμείνουν κληνήρεις για ακόμη ένα 24ωρο.
Οι παίκτες θ΄ αρχίσουν σταδιακά να επιστρέφουν στις προπονήσεις της ομάδας, ενώ εξαιτίας του συμβάντος αναβλήθηκε το σημερινό παιχνίδι με τον Κολοσσό Ροδου για την Α1 κατηγορία ανδρών.
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδικάζει τις «βάρβαρες» αμερικανικές επιθέσεις ως παραβίαση της εκεχειρίας
08:24
ΧΡΗΜΑ
Την Τρίτη λήγει η προθεσμία απογραφής για τα ασανσέρ - Έως 5.000 ευρώ τα πρόστιμα για τους παραβάτες
08:18
ΚΟΣΜΟΣ