Τσιτσιπάς και Σάκκαρη έκαναν καινούριους… φίλους στην Αυστραλία
Στην Αυστραλία βρίσκονται ο Στέφανος Τσιτσιπάς και η Μαρία Σάκκαρη, καθώς εκπροσωπούν τα ελληνικά «χρώματα» στο τουρνουά τένις Hopman Cup που διεξάγεται στο Περθ.
Το ελληνικό δίδυμο «έκλεψε» λίγο χρόνο από τις υποχρεώσεις του κι επισκέφθηκε το Caversham Wildlife Park, με τον Τσιτσιπά να ανεβάζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από τους... εξαιρετικούς φίλους που έκαναν στο πάρκο άγριας ζωής.
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
ΚΟΣΜΟΣ
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14
ΚΟΣΜΟΣ
Οι ΗΠΑ επιβάλλουν κυρώσεις σε πρόσωπα και εταιρείες που εξοπλίζουν τις εμπόλεμες πλευρές στο Σουδάν
21:05
ΕΛΛΑΔΑ