«Είμαι καλά»: Το πρώτο μήνυμα του Μαραντόνα μετά την περιπέτεια υγείας
«Είμαι καλά», αναφέρει στο πρώτο του μήνυμα ο Ντιέγκο Μαραντόνα μετά την περιπέτεια υγείας την οποία είχε.
«Θέλω να σας ευχαριστήσω για τα μηνύματά σας. Λυπάμαι που σας ανησύχησαν χωρίς λόγο», σημειώνει σε ανάρτησή του στο Instagram.
«Δεν έχει συμβεί τίποτα, είμαι καλά. Φροντίζω τα εγγόνια μου και τον γιό μου. Στέλνω ένα φιλί σε όλους».
Ο «Ντιεγκίτο» την Παρασκευή οδηγήθηκε σε κλινική λόγω αιμορραγίας στο στομάχι.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η σοβαρή αιμορραγία διαπιστώθηκε στο πλαίσιο του προγραμματισμένου τσεκ απ του σε ιδιωτική κλινική. Η ζωή του κινδύνευσε και δόθηκε εντολή να μπει άμεσα στο χειρουργείο.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: EPA/ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 2/5
Πηγή: EPA/ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 3/5
Πηγή: EPA/ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 4/5
Πηγή: EPA/ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 5/5
Πηγή: EPA/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ