Basket League: Παρέμεινε αήττητος ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, 85-65 τον Άρη
Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ νίκησε 85-65 τον Άρη και συνεχίζει να είναι η μοναδική αήττητη ομάδα στη Basket League.
Επιστροφή στις εγχώριες υποχρεώσεις για τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, ο οποίος το απόγευμα της Δευτέρας (18/01) υποδέχθηκε τον Άρη στο ΟΑΚΑ για τη 15η αγωνιστική της Basket League. Οι «πράσινοι» επικράτησαν 85-65 των «κίτρινων» και συνέχισαν έτσι να είναι η μοναδική αήττητη ομάδα στο ελληνικό πρωτάθλημα. Το «τριφύλλι» είναι στο 14-0, καθώς έχει και μια αγωνιστική που ακόμα δεν έχει δώσει, απέναντι στον Κολοσσό, η οποία θα διεξαχθεί τον Φεβρουάριο εξ αναβολής.
Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί πως η ομάδα το Ρικ Πιτίνο στο τρίτο δεκάλεπτο… χαλάρωσε υπερβολικά και έδωσε την ευκαιρία στον Άρη να μειώσει σε απόσταση βολής, στον έναν πόντο, ωστόσο στη συνέχεια… πάτησε γκάζι και «καθάρισε» με την υπόθεση νίκη. Για τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ έκανε ντεμπούτο στο ελληνικό πρωτάθλημα ο Άντριαν Πέιν, ενώ εξαιρετικός για ακόμα μια φορά ήταν ο Νικ Καλάθης που έκανε double-double.
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28