Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ – Ολυμπιακός: Τι γράφει το φύλλο αγώνα για την αποχώρηση των «ερυθρόλευκων»
Δεν θα γλιτώσουν την «καμπάνα» στον Ολυμπιακό μετά την απόφασή τους να αποχωρήσουν από τον αγώνα για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ.
Όπως αναμενόταν οι διαιτητές της αναμέτρησης έκλεισαν εις βάρος του Ολυμπιακού το φύλλο αγώνα.
Ειδικότερα οι διαιτητές Αναστόπουλος, Μάνος και Παναγιώτου έγραψαν, μετά την αποχώρηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός, στο ημίχρονο. «Πριν από την έναρξη του αγώνα, οπαδοί της Α ομάδας (Παναθηναϊκός) άναψαν πυρσούς, οι οποίοι άναψαν λάμψη και καπνούς. Ο αγώνας διεκόπει οριστικά σε βάρος της Β ομάδας (Ολυμπιακού) διότι δεν εμφανίστηκε στον αγωνιστικό χώρο για την έναρξη του β΄ μέρους. Χορηγήθηκε προθεσμία 15 λεπτών, μετά το πέρας της οποίας έκλεισε οριστικά το φύλλο αγώνα».
Διαβάστε επίσης:
Στον τελικό Κυπέλλου ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ μετά την αποχώρηση του Ολυμπιακού
Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Όλα είναι μεθοδευμένα, τα παιχνίδια παίζονται στο παρκέ
Δεν κατέβηκε στο δεύτερο ημίχρονο με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ ο Ολυμπιακός
Όπως αναφέρεται τέλος στο φύλλο αγώνα: «Ακολουθεί έκθεση των διαιτητών».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Champions League: Στη «μάχη» η Ρεάλ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52