Formula 1: Στην κορυφή του Αζερμπαϊτζάν ο Μπότας
Ο Βάλτερι Μπότας ήταν ο μεγάλος νικητής στο Αζερμπαϊτζάν, του 4ου φετινού γκραν πρι της Φόρμουλα 1.
Ο Φινλανδός πιλότος πέρασε πρώτος τον τερματισμό, αφήνοντας πίσω του ως δεύτερο τον Βρετανό «ομόσταυλό» του Λιούις Χάμιλτον κι έτσι η Mercedes έκανε και πάλι το «1-2», για τέταρτη φορά στους τέσσερις μέχρι τώρα αγώνες της σεζόν.
Στην 3η θέση τερμάτισε ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari και στην 4η ο Ολλανδός Μαξ Φερστάπεν με την Red Bull, δηλαδή η σειρά στον τερματισμό ήταν ακριβώς ίδια με την σειρά της εκκίνησης.
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ αναστέλλουν οικονομικές κυρώσεις για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις διάσωσης
19:47
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ