Formula 1: Στην κορυφή του Αζερμπαϊτζάν ο Μπότας
Ο Βάλτερι Μπότας ήταν ο μεγάλος νικητής στο Αζερμπαϊτζάν, του 4ου φετινού γκραν πρι της Φόρμουλα 1.
Ο Φινλανδός πιλότος πέρασε πρώτος τον τερματισμό, αφήνοντας πίσω του ως δεύτερο τον Βρετανό «ομόσταυλό» του Λιούις Χάμιλτον κι έτσι η Mercedes έκανε και πάλι το «1-2», για τέταρτη φορά στους τέσσερις μέχρι τώρα αγώνες της σεζόν.
Στην 3η θέση τερμάτισε ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari και στην 4η ο Ολλανδός Μαξ Φερστάπεν με την Red Bull, δηλαδή η σειρά στον τερματισμό ήταν ακριβώς ίδια με την σειρά της εκκίνησης.
ΕΛΛΑΔΑ
Ψεύτικη ιστοσελίδα υποκλέπτει προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία πολιτών προειδοποιεί η ΕΛ.ΑΣ.
20:12
CULTURE
Encardia στον Κήπο του Μεγάρου Σάββατο 4 Ιουλίου στις 21:00
20:06
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ
Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
ΚΟΣΜΟΣ