Τέλος από τον πάγκο του Ολυμπιακού ο Ντέιβιντ Μπλατ
Λύθηκε η συνεργασία του Ντέιβιντ Μπλατ με τον Ολυμπιακό.
Σε ανακοίνωσή της η ΚΑΕ Ολυμπιακός αναφέρει πως η συνεργασία των δύο πλευρών λύθηκε με κοινή απόφαση.
«H στιγμή για όλους μας είναι δύσκολη, μιας και χωρίζουν οι δρόμοι μας με έναν σπουδαίο προπονητή και πάνω από όλα έναν εξαιρετικό άνθρωπο. Είχαμε την τιμή να πορευτούμε με μια από τις μεγαλύτερες μορφές του παγκόσμιου μπάσκετ και κερδίσαμε πολλά από την παρουσία του στην ομάδα μας.
Ο Ντέιβιντ Μπλατ υπηρέτησε τον σύλλογο με συνέπεια, θάρρος και αυταπάρνησή σε μια ιδιαίτερα κομβική στιγμή για τον Ολυμπιακό. Μας στήριξε σε όλες τις σημαντικές αποφάσεις που πήραμε.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε από καρδιάς ό,τι καλύτερο σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο», σημειώνει η ίδια ανακοίνωση.
Ο προπονητής σημειώσε:
«Έπειτα από μια μακρά και σεβαστή συζήτηση ανάμεσα στους ιδιοκτήτες και εμένα, αποφασίσαμε να χωρίσουν οι δρόμοι μας για το καλό και των δύο πλευρών. Το διάστημα της παραμονής μου στην Ελλάδα με τον Ολυμπιακό ήταν ουσιώδες και σημαντικό με πολλές έννοιες. Νιώθω ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους και την οικογένεια που βρήκα εδώ. Δεν έχω τίποτε άλλο πέρα από σεβασμό για τη διοίκηση, τους παίκτες και το προσωπικό, με το οποίο είχα την ευχαρίστησε να δουλέψω και τους εύχομαι μόνο τα καλύτερα».
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30