Δέχθηκε επίθεση το ταξί των διαιτητών του Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Μπαρτσελόνα
Επίθεση από αγνώστους δέχθηκε το ταξί των διαιτητών του Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ - Μπαρτσελόνα μετά το τέλος του αγώνα.
Η επίθεση έγινε ενώ οι διαιτητές πήγαιναν προς το ξενοδοχείο τους και το περιστατικό συνέβη επί της Λεωφόρου Κηφισίας.
Οι δράστες έσπασαν το πίσω τζάμι του ταξί τραυματίζοντας τον Λαμόνικα που διακομίσθηκε στο «Υγεία» για τις πρώτες βοήθειες.
Στο σημείο έσπευσε άμεσα ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, Μάνος Παπαδόπουλος, η υπεύθυνη ασφαλείας της Ευρωλίγκας, Θάλεια Μήτση και η Αστυνομία που πήρε καταθέσεις για το συμβάν.
Ο Λαμόνικα πήρε εξιτήριο αργά το βράδυ και μεταφέρθηκε στο ξενοδοχείο χωρίς προβλήματα.
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ