Δέχθηκε επίθεση το ταξί των διαιτητών του Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Μπαρτσελόνα
Επίθεση από αγνώστους δέχθηκε το ταξί των διαιτητών του Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ - Μπαρτσελόνα μετά το τέλος του αγώνα.
Η επίθεση έγινε ενώ οι διαιτητές πήγαιναν προς το ξενοδοχείο τους και το περιστατικό συνέβη επί της Λεωφόρου Κηφισίας.
Οι δράστες έσπασαν το πίσω τζάμι του ταξί τραυματίζοντας τον Λαμόνικα που διακομίσθηκε στο «Υγεία» για τις πρώτες βοήθειες.
Στο σημείο έσπευσε άμεσα ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, Μάνος Παπαδόπουλος, η υπεύθυνη ασφαλείας της Ευρωλίγκας, Θάλεια Μήτση και η Αστυνομία που πήρε καταθέσεις για το συμβάν.
Ο Λαμόνικα πήρε εξιτήριο αργά το βράδυ και μεταφέρθηκε στο ξενοδοχείο χωρίς προβλήματα.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ