Θετικός στον κορωνοϊό ο Σάββας Θεοδωρίδης
Ανανεώθηκε:
Ο Σάββας Θεοδωρίδης περνά δύσκολες ώρες καθώς σύμφωνα με πληροφορίες βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Σωτηρία».
Δυσάρεστα είναι τα νέα για την υγεία του Σάββα Θεοδωρίδη. Ο παλαίμαχος τερματοφύλακας και νυν επίτιμος πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ο οποίος ήδη είχε επιβαρυμένη υγεία, βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και μάλιστα η κατάστασή του ήταν αρκετά σοβαρή.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σαν εισαχθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας στο Νοσοκομείο «Σωτηρία», προκειμένου να καταπολεμήσει τη νόσο. Οι ώρες για τον Σάββα Θεοδωρίδη είναι αρκετά κρίσιμες και η «ερυθρόλευκη» οικογένεια στέκεται στο πλευρό του για να καταφέρει να βγει νικητής από τη δύσκολη μάχη που δίνει…
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ