Ίντερ: Ανατροπή και παραμονή για τον Κόντε
Ανανεώθηκε:
Στον πάγκο της Ίντερ και την επόμενη περίοδο θα κάθεται ο Αντόνιο Κόντε, όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση της ομάδας του Μιλάνου.
Ο Ιταλός τεχνικός είχε αφήσει πολλά ερωτηματικά με τις δηλώσεις του μετά την ήττα των «νερατζούρι» στον τελικό του Europa League από τη Σεβίλη, ωστόσο, τα πάντα ξεκαθάρισαν μετά τη συνάντηση που είχε με τα κορυφαία στελέχη του συλλόγου.
Όπως ανακοινώθηκε, η συνάντηση ανάμεσα στις δύο πλευρές ήταν άκρως παραγωγική και ο έμπειρος τεχνικός θα παραμείνει στο τιμόνι της Ίντερ και τη σεζόν 2020/2021.
«Σήμερα (25/08) το συμβούλιο ανάμεσα στην ομάδα και τον Αντόνιο Κόντε ήταν εποικοδομητικό, στο όνομα της συνέχειας της στρατηγικής μας. Με αυτή την βάση θα συνεχίσουμε το πρότζεκτ μαζί» ανέφερε αναλυτικά η ανακοίνωση της Ίντερ.
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
Επιβάτης απείλησε με όπλο οδηγό λεωφορείου στο Πέραμα - Συνελήφθη από τις Αρχές
11:44