Ο διαιτητής διέκοψε στο 88' τον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού
Ένα πέναλτυ που ζητά ο ΠΑΟΚ σε μαρκάρισμα του Μακ από τον Καπίνο στο 88 οδήγησε στην διακοπή του πρώτου ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό, καθώς οπαδοί προσπάθησαν να μπουν στο γήπεδο και πέταξαν πυρσούς και κροτίδες.

(Πηγή: EUROKINISSI / MOTION TEAM / Βασίλης Βερβερίδης)
Μετά από ώρα έγινε προσπάθεια να ολοκληρωθεί η αναμέτρηση, με τις δύο ομάδες να ξαναμπαίνουν στο γήπεδο. Όμως με την είσοδο των διαιτητών από την Θύρα 4 πέταξαν αντικείμενα και φωτοβολίδες και εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο, αναγκάζοντας όλους να καταφύγουν τρέχοντας στα αποδυτήρια.
Υπήρξε επέμβαση των ΜΑΤ με χρήση δακρυγόνων και συλλήψεις οπαδών, που συνεπλάκησαν με δυνάμεις της Αστυνομίας σε μία αποπνικτική ατμόσφαιρα.
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44