Ο διαιτητής διέκοψε στο 88' τον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού
Ένα πέναλτυ που ζητά ο ΠΑΟΚ σε μαρκάρισμα του Μακ από τον Καπίνο στο 88 οδήγησε στην διακοπή του πρώτου ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό, καθώς οπαδοί προσπάθησαν να μπουν στο γήπεδο και πέταξαν πυρσούς και κροτίδες.

(Πηγή: EUROKINISSI / MOTION TEAM / Βασίλης Βερβερίδης)
Μετά από ώρα έγινε προσπάθεια να ολοκληρωθεί η αναμέτρηση, με τις δύο ομάδες να ξαναμπαίνουν στο γήπεδο. Όμως με την είσοδο των διαιτητών από την Θύρα 4 πέταξαν αντικείμενα και φωτοβολίδες και εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο, αναγκάζοντας όλους να καταφύγουν τρέχοντας στα αποδυτήρια.
Υπήρξε επέμβαση των ΜΑΤ με χρήση δακρυγόνων και συλλήψεις οπαδών, που συνεπλάκησαν με δυνάμεις της Αστυνομίας σε μία αποπνικτική ατμόσφαιρα.
Ανησυχία και ταλαιπωρία για 1.246 επιβάτες πλοίου που προσάραξε κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21