Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Νέο «πράσινο» μήνυμα από Καντέρ
Ανανεώθηκε:
Ο Ενές Καντέρ έπαιξε τον δικό του ρόλο στο να πειστεί ο Μάριο Χεζόνια να μεταγραφεί στον Παναθηναϊκό και η πράσινη ΚΑΕ τον ευχαρίστησε δημόσια.
Ο Τούρκος σταρ των Πόρτλαντ Μπλέιζερς όμως, δεν έμεινε εκεί, δείχνοντας και αυτός την εκτίμηση που τρέφει προς τους «πράσινους», δίνοντας μάλιστα και... ραντεβού στο μέλλον.
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη σας. Είμαι μεγάλος fan της ομάδας σας. Ελπίζω να τα πούμε στο μέλλον από κοντά», έγραψε με νόημα ο άσος των Μπλέιζερς.
«Η διοίκηση και όλος ο οργανισμός του Παναθηναϊκού σε σέβονται και σε ευχαριστούν για όλα. Ελπίζουμε κι εμείς να τα πούμε στο μέλλον. Είσαι ένας από μας!», απάντησε ο επίσημος λογαριασμός της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

ΚΟΣΜΟΣ
Επιμένει ο Κατζ: Τα στρατεύματά μας παραμένουν σε ζώνες ασφαλείας στο Λίβανο, τη Συρία και τη Γάζα
22:23
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
ΚΟΣΜΟΣ
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
ΚΟΣΜΟΣ