Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ: Νέο «πράσινο» μήνυμα από Καντέρ
Ανανεώθηκε:
Ο Ενές Καντέρ έπαιξε τον δικό του ρόλο στο να πειστεί ο Μάριο Χεζόνια να μεταγραφεί στον Παναθηναϊκό και η πράσινη ΚΑΕ τον ευχαρίστησε δημόσια.
Ο Τούρκος σταρ των Πόρτλαντ Μπλέιζερς όμως, δεν έμεινε εκεί, δείχνοντας και αυτός την εκτίμηση που τρέφει προς τους «πράσινους», δίνοντας μάλιστα και... ραντεβού στο μέλλον.
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη σας. Είμαι μεγάλος fan της ομάδας σας. Ελπίζω να τα πούμε στο μέλλον από κοντά», έγραψε με νόημα ο άσος των Μπλέιζερς.
«Η διοίκηση και όλος ο οργανισμός του Παναθηναϊκού σε σέβονται και σε ευχαριστούν για όλα. Ελπίζουμε κι εμείς να τα πούμε στο μέλλον. Είσαι ένας από μας!», απάντησε ο επίσημος λογαριασμός της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ